2018-03-28 15:13:19 POSJET VUKOVARU OSNOVNA ŠKOLA Josipa Lovretića Otok Razred : ll.a i III.a Učiteljice : Jelena Vuković i Ljiljana Vranjković Organizator: učiteljice RN Datum : 23. ožujka 2018.
REALIZACIJA PLANA I PROGRAMA IZVANUČIONIČNE NASTAVE POSJET VUKOVARU IZVANUČIONIČNI –INTEGRIRANI DAN (21.3. –Prvi dan proljeća i Svjetski dan šuma 22.3. Svjetski dan voda i blagdan – Uskrs) CILJ INTEGRIRANO-IZVANUČIONIČNOG DANA : Vizualno i na konkretnom okruženju doživjeti animirani film: „Petar Zecimir“ u kinu: Cinestar u Vukovaru ,obilazak grada i okolice – vodenim putem - Waterbus , posjetiti kulturno-javnu ustanovu i ugostiteljski objekt grada, organizirati izložbu učeničkih radova. INTEGRIRANI NASTAVNI SADRŽAJI : PID –Kulturno –povijesni spomenici u zavičaju PID – Vode zavičaja: Rijeke: tekućice, stajaćice(Vuka, Dunav); Važnost voda za život ljudi, Živi svijet u vodama, Snalaženje u prostoru(Zemljovid – Dunav; RH, Snalaženje u vremenu(proljeće),Promet na vodi:prometna sredstva; EKO-BROD, autobus HJ-Medijska kultura –„PETAR ZECIMIR“ HJ-Medijska kultura –„PETAR ZECIMIR“ SR- Bonton na javnim mjestima, Vrste prehrane TZK- Hodanja i trčanja, Igre; Ponavljanje motoričkih gibanja
Kulturno –povijesni spomenici , Cinestar ,animirano –igrani film , sinkronizirano, gradska luka , prometna sredstva:voda, kopno, pristanište,bova,dvorac,riječna luka, „gurači“,vodotoranj, gradski trg, kulturno ponašanje u javnim ustanovama, eko-sok, važnost vode, šume,Ada-pješčani otok, godišnje doba – proljeće, blagdan (Uskrs); ISHODI UČENJA Učenik : - objašnjava pojam kulturno –povijesni spomenici, eko-brod -pojašnjava vrijednost kulturno –povijesnih spomenika za identitet jednoga naroda i proučavanja povijesti - kulturno se ponaša na javnom mjestu - klasificira kulturne ustanove , objašnjava pojam „cinestar“, ugostiteljski djelatnici - objašnjava njihovu osnovnu namjenu - točno određuje prostor u kino-dvoranama : veliko platno i gledalište -objašnjava vrstu filma : animirano –igrani – uspoređuje i razlikuje prethodno gledani u Cinestaru: „Medvjedić Paddington2“ (prosinac 2017.g.) -imenuje uloge i određuje karakterizaciju likova -definira pojam: sinkronizirano -prepoznaje vode tekućice :Vuka , Dunav –uočava važnost vode za život čovjeka, zaštita okoliša - godišnja doba(proljeće) - blagdan - Uskrs -povezuje važnost plovnog prometa i prirode - okoliša GOO Društvena dimenzija Socijalne vještine i društvena solidarnost – razlikuje poželjne od nepoželjnih oblika verbalne i neverbalne komunikacije u zajednici te navodi primjere (naročito u sredstvima javnog prijevoza i ugostiteljskim objektima) OBRAZOVNA POSTIGNUĆA : -upoznati i razlikovati kulturne ustanove značajne za dječji uzrast -znati osnovnu namjenu pojedinih kulturnih ustanova i prometnih sredstava -usavršiti motoričke strukture gibanja iz cjeline hodanja za životne situacije djece, čime postaju svrsishodne za prevenciju ozljeđivanja ODGOJNE ZADAĆE: Provodeći igre razviti zdrav odnos prema kolektivu. Stvoriti motivaciju i razviti naviku redovitog vježbanja i kretanja u prirodi.
IZVORI ZNANJA I NASTAVNA POMAGALA 1. Nastavni plan i program, (2006) Zagreb MZOP 2. Okvirni nacionalni kurikulum,(2010) Zagreb MZOP 3. Školski kurikulum(2017./2018.)Otok, OŠ Josipa Lovretića Otok 4. Puh,N. (2007.).Integrirani dani u razrednoj nastavi.Zagreb,Školska knjiga živa riječ vodiča, animatora izvorna stavrnost;OBLICI RADA: skupni individualniNASTAVNE STRATEGIJE I METODE POUČAVANJA : Strategija ISTRAŽIVANJA : metoda problemskog poučavanja – izlaganje , razgovor, demonstracija Strategija doživljavanja; izražavanje doživljenog Stategija VJEŽBANJA:tjelesno vježbanje i reproduktivno stvaranje PRETHODNE AKTIVNOSTI: Izvanučionična(integrirana)nastava je početkom školske godine planirana u Kurikulumu i Godišnjem planu škole, te u rubrici „Zapisnici „ u „Kulturno –društvenoj djelatnosti „ u e-dnevniku. Na 3. Roditeljskom sastanku iznijet je plan roditeljima .Roditelji su potpisali suglasnost za izvođenje izvanučioničke nastave i financiranje odlaska učenika u Vukovar. Dnevni red: 3.a Nadnevak: 12.3.2018. u 16,30h 1. Realizacija plana i programa, akcenat na učenička dosadašnja postignuća; 2. Integrirana – izvanučionična nastava – Vukovar
|
Osnovna škola Josipa Lovretića |