2018-03-28 15:13:19

POSJET VUKOVARU

OSNOVNA ŠKOLA Josipa Lovretića Otok

Razred :   ll.a i III.a

Učiteljice : Jelena Vuković i Ljiljana Vranjković

Organizator: učiteljice RN

Datum : 23. ožujka  2018.

 

REALIZACIJA PLANA I PROGRAMA IZVANUČIONIČNE NASTAVE

POSJET VUKOVARU

IZVANUČIONIČNI –INTEGRIRANI  DAN

(21.3. –Prvi dan proljeća i Svjetski dan šuma

 22.3. Svjetski dan voda i blagdan – Uskrs)

CILJ INTEGRIRANO-IZVANUČIONIČNOG  DANA : Vizualno i na konkretnom okruženju doživjeti animirani film: „Petar Zecimir“ u kinu: Cinestar  u Vukovaru ,obilazak grada i okolice – vodenim putem - Waterbus , posjetiti kulturno-javnu ustanovu i  ugostiteljski objekt grada, organizirati izložbu učeničkih radova.

 INTEGRIRANI NASTAVNI SADRŽAJI :

PID –Kulturno –povijesni spomenici u zavičaju PID – Vode zavičaja: Rijeke: tekućice, stajaćice(Vuka, Dunav); Važnost voda za život ljudi, Živi svijet u vodama, Snalaženje u prostoru(Zemljovid – Dunav; RH, Snalaženje u vremenu(proljeće),Promet na vodi:prometna sredstva; EKO-BROD, autobus HJ-Medijska kultura –„PETAR ZECIMIR“ HJ-Medijska kultura –„PETAR ZECIMIR“  SR- Bonton na javnim mjestima, Vrste prehrane TZK- Hodanja i trčanja, Igre; Ponavljanje motoričkih gibanja

 


KLJUČNI POJMOVI:

  Kulturno –povijesni spomenici  , Cinestar ,animirano –igrani film , sinkronizirano, gradska luka , prometna sredstva:voda, kopno, pristanište,bova,dvorac,riječna luka, „gurači“,vodotoranj, gradski trg, kulturno ponašanje u javnim ustanovama, eko-sok, važnost vode, šume,Ada-pješčani otok, godišnje doba – proljeće, blagdan (Uskrs);

 ISHODI UČENJA

      Učenik :

- objašnjava pojam kulturno –povijesni spomenici, eko-brod

-pojašnjava vrijednost kulturno –povijesnih spomenika za identitet jednoga naroda i proučavanja povijesti

- kulturno se ponaša na javnom mjestu

- klasificira kulturne ustanove , objašnjava pojam „cinestar“, ugostiteljski djelatnici

- objašnjava njihovu osnovnu namjenu

- točno određuje prostor u kino-dvoranama : veliko platno i gledalište

-objašnjava vrstu filma : animirano –igrani – uspoređuje  i razlikuje  prethodno gledani  u Cinestaru: „Medvjedić Paddington2“ (prosinac 2017.g.)

-imenuje uloge i određuje karakterizaciju likova

-definira pojam:  sinkronizirano

-prepoznaje vode tekućice :Vuka , Dunav –uočava važnost vode za život čovjeka, zaštita okoliša

- godišnja doba(proljeće)

- blagdan - Uskrs

-povezuje važnost plovnog prometa i prirode - okoliša

GOO

Društvena dimenzija

Socijalne vještine i društvena solidarnost

– razlikuje poželjne od nepoželjnih oblika verbalne i neverbalne komunikacije u zajednici te navodi primjere (naročito u sredstvima javnog prijevoza i ugostiteljskim objektima)

OBRAZOVNA POSTIGNUĆA :

-upoznati  i razlikovati kulturne ustanove značajne za dječji uzrast

-znati osnovnu namjenu pojedinih kulturnih ustanova i prometnih sredstava

-usavršiti  motoričke strukture gibanja iz cjeline hodanja  za životne situacije  djece, čime postaju svrsishodne za prevenciju ozljeđivanja

ODGOJNE ZADAĆE:

Provodeći igre razviti zdrav odnos prema kolektivu. Stvoriti motivaciju i razviti naviku redovitog vježbanja i kretanja u prirodi.

 

IZVORI ZNANJA I  NASTAVNA POMAGALA

1.  Nastavni plan i program, (2006) Zagreb  MZOP

2. Okvirni nacionalni kurikulum,(2010) Zagreb    MZOP

3. Školski kurikulum(2017./2018.)Otok,  OŠ Josipa Lovretića Otok

4. Puh,N. (2007.).Integrirani dani u razrednoj nastavi.Zagreb,Školska knjiga

živa riječ vodiča, animatora izvorna stavrnost;

OBLICI RADA:

skupni individualni

NASTAVNE  STRATEGIJE I METODE POUČAVANJA :

Strategija ISTRAŽIVANJA : metoda problemskog poučavanja – izlaganje , razgovor, demonstracija

Strategija  doživljavanja; izražavanje doživljenog

 Stategija VJEŽBANJA:tjelesno vježbanje i reproduktivno stvaranje        

PRETHODNE AKTIVNOSTI:

Izvanučionična(integrirana)nastava je početkom školske godine planirana u Kurikulumu i Godišnjem planu škole, te u rubrici „Zapisnici „  u  „Kulturno –društvenoj djelatnosti „ u e-dnevniku.

Na 3. Roditeljskom sastanku iznijet je plan roditeljima .Roditelji su potpisali suglasnost za izvođenje izvanučioničke nastave i financiranje  odlaska učenika u Vukovar.

Dnevni red: 3.a                Nadnevak: 12.3.2018.  u 16,30h

1. Realizacija plana i programa, akcenat na učenička dosadašnja postignuća;

2. Integrirana – izvanučionična  nastava – Vukovar

 


Osnovna škola Josipa Lovretića