POSJET VUKOVARU
Autor: Ana ŠTAJMAHER, 28. 3. 2018.
OSNOVNA ŠKOLA Josipa Lovretića Otok Razred : ll.a i III.a Učiteljice : Jelena Vuković i Ljiljana Vranjković Organizator: učiteljice RN Datum : 23. ožujka 2018.
REALIZACIJA PLANA I PROGRAMA IZVANUČIONIČNE NASTAVE
POSJET VUKOVARU
IZVANUČIONIČNI –INTEGRIRANI DAN
(21.3. –Prvi dan proljeća i Svjetski dan šuma
22.3. Svjetski dan voda i blagdan – Uskrs)
CILJ INTEGRIRANO-IZVANUČIONIČNOG DANA : Vizualno i na konkretnom okruženju doživjeti animirani film: „Petar Zecimir“ u kinu: Cinestar u Vukovaru ,obilazak grada i okolice – vodenim putem - Waterbus , posjetiti kulturno-javnu ustanovu i ugostiteljski objekt grada, organizirati izložbu učeničkih radova.
INTEGRIRANI NASTAVNI SADRŽAJI :
- PID –Kulturno –povijesni spomenici u zavičaju
- PID – Vode zavičaja: Rijeke: tekućice, stajaćice(Vuka, Dunav); Važnost voda za život ljudi, Živi svijet u vodama, Snalaženje u prostoru(Zemljovid – Dunav; RH, Snalaženje u vremenu(proljeće),Promet na vodi:prometna sredstva;
- EKO-BROD, autobus
- HJ-Medijska kultura –„PETAR ZECIMIR“
- HJ-Medijska kultura –„PETAR ZECIMIR“
- SR- Bonton na javnim mjestima, Vrste prehrane
- TZK- Hodanja i trčanja, Igre; Ponavljanje motoričkih gibanja
KLJUČNI POJMOVI:
Kulturno –povijesni spomenici , Cinestar ,animirano –igrani film , sinkronizirano, gradska luka , prometna sredstva:voda, kopno, pristanište,bova,dvorac,riječna luka, „gurači“,vodotoranj, gradski trg, kulturno ponašanje u javnim ustanovama, eko-sok, važnost vode, šume,Ada-pješčani otok, godišnje doba – proljeće, blagdan (Uskrs);
ISHODI UČENJA
Učenik :
- objašnjava pojam kulturno –povijesni spomenici, eko-brod
-pojašnjava vrijednost kulturno –povijesnih spomenika za identitet jednoga naroda i proučavanja povijesti
- kulturno se ponaša na javnom mjestu
- klasificira kulturne ustanove , objašnjava pojam „cinestar“, ugostiteljski djelatnici
- objašnjava njihovu osnovnu namjenu
- točno određuje prostor u kino-dvoranama : veliko platno i gledalište
-objašnjava vrstu filma : animirano –igrani – uspoređuje i razlikuje prethodno gledani u Cinestaru: „Medvjedić Paddington2“ (prosinac 2017.g.)
-imenuje uloge i određuje karakterizaciju likova
-definira pojam: sinkronizirano
-prepoznaje vode tekućice :Vuka , Dunav –uočava važnost vode za život čovjeka, zaštita okoliša
- godišnja doba(proljeće)
- blagdan - Uskrs
-povezuje važnost plovnog prometa i prirode - okoliša
GOO
Društvena dimenzija
Socijalne vještine i društvena solidarnost
– razlikuje poželjne od nepoželjnih oblika verbalne i neverbalne komunikacije u zajednici te navodi primjere (naročito u sredstvima javnog prijevoza i ugostiteljskim objektima)
OBRAZOVNA POSTIGNUĆA :
-upoznati i razlikovati kulturne ustanove značajne za dječji uzrast
-znati osnovnu namjenu pojedinih kulturnih ustanova i prometnih sredstava
-usavršiti motoričke strukture gibanja iz cjeline hodanja za životne situacije djece, čime postaju svrsishodne za prevenciju ozljeđivanja
ODGOJNE ZADAĆE:
Provodeći igre razviti zdrav odnos prema kolektivu. Stvoriti motivaciju i razviti naviku redovitog vježbanja i kretanja u prirodi.
IZVORI ZNANJA I NASTAVNA POMAGALA
1. Nastavni plan i program, (2006) Zagreb MZOP
2. Okvirni nacionalni kurikulum,(2010) Zagreb MZOP
3. Školski kurikulum(2017./2018.)Otok, OŠ Josipa Lovretića Otok
4. Puh,N. (2007.).Integrirani dani u razrednoj nastavi.Zagreb,Školska knjiga
- živa riječ vodiča, animatora
- izvorna stavrnost;
OBLICI RADA:
- skupni
- individualni
NASTAVNE STRATEGIJE I METODE POUČAVANJA :
Strategija ISTRAŽIVANJA : metoda problemskog poučavanja – izlaganje , razgovor, demonstracija
Strategija doživljavanja; izražavanje doživljenog
Stategija VJEŽBANJA:tjelesno vježbanje i reproduktivno stvaranje
PRETHODNE AKTIVNOSTI:
Izvanučionična(integrirana)nastava je početkom školske godine planirana u Kurikulumu i Godišnjem planu škole, te u rubrici „Zapisnici „ u „Kulturno –društvenoj djelatnosti „ u e-dnevniku.
Na 3. Roditeljskom sastanku iznijet je plan roditeljima .Roditelji su potpisali suglasnost za izvođenje izvanučioničke nastave i financiranje odlaska učenika u Vukovar.
Dnevni red: 3.a Nadnevak: 12.3.2018. u 16,30h
1. Realizacija plana i programa, akcenat na učenička dosadašnja postignuća;
2. Integrirana – izvanučionična nastava – Vukovar
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Raspored početka i završetka nastavnih sati
ULAZAK UČENIKA: 07:50
NASTAVA:
1. SAT:08:00 – 08:45
2. SAT: 08:50 – 09:35
3. SAT: 09:40 – 10:25
VELIKI ODMOR: 15 min
4. SAT: 10:40 – 11:25
5. SAT: 11:30 – 12:15
6. SAT: 12:20 – 13:05
IZBORNA NASTAVA, DOP., DOD. NASTAVA, IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI
7. SAT: 13.10 – 13.55
8. SAT: 14.00 - 14.45
9. SAT: 14.50 – 15.35
10. SAT: 15.40 – 16.25
11.SAT: 16.30 - 17.15
12.SAT: 17:20 - 18.05